W związku z realizacją przez Politechnikę Rzeszowską projektu pn. System gromadzenia i analizy danych do wspomagania oceny skuteczności kuracji kosmetykami w terapii uzdrowiskowej w ramach grantu Inkubator Innowacyjności 4.0 uprzejmie proszę o złożenie pisemnej oferty dotyczącej:
Wykonania platformy informatycznej gromadzenia danych wraz z udostępnieniem pełnej dokumentacji programistycznej przygotowanego oprogramowania oraz testów tej platformy
Etap usługi kompleksowego wykonania Platformy do gromadzenia danych powinien składać się z dwóch części:
- część 1, to przeniesienie projektu ankiety dostarczonej przez Jednostkę uzdrowiskową (współpracującą w ramach projektu) do postaci systemu informatycznego działającego w przeglądarce internetowej, dostępnego dla uczestników badania i lekarzy prowadzących, (data oddania cz. 1 to 15 styczeń 2022 r.),
- część 2, to wykonanie testów oprogramowania i wdrożenie wyciągniętych wniosków oraz poprawienie zgłoszonych przez użytkowników testowych błędów (data oddania cz. 2, to 28 luty 2022 r.).
W ramach części 1 powinno powstać oprogramowanie posiadające następujące funkcjonalności:
- gromadzenie danych pacjentów wg uzgodnionej w formularzu ankiety treści;
- magazyn danych w postaci, np. relacyjnej bazy danych (forma przechowywania dowolna); - system kontroli użytkowników systemu;
- system logowania i dodawania użytkowników;
- system komunikacji z użytkownikami;
- możliwość wprowadzania danych do pól formularzy ankietowych (wprowadzanie poprzez aplikację webową, mobilną);
- wersja dla pacjentów dostosowana do urządzeń mobilnych;
- powiadomienia użytkowników o terminowej konieczności wykonania ankiety;
- możliwość generowania wykresów i wybranych wskaźników statystycznych na podstawie zgromadzonych danych;
- przygotowanie danych wyjściowych tak, aby mogły być wejściem dla powszechnie używanych systemów uczenia maszynowego przygotowywanych w języku Python.
Wykonawca dostarcza jedynie oprogramowanie, zaś wszelkie dane przetwarzane będą na infrastrukturze serwerowej Zakładu Systemów Złożonych Politechniki Rzeszowskiej. Technologie wymagane do realizacji projektu:
(strona back-end):
- .NET,
- Microsoft SQL Server,
(strona front-end):
- HTML/CSS,
- JavaScript,
- JQuery,
(technologie wspomagające):
- Git.
W ramach części 2 oprogramowanie powinno zostać poddane szczegółowym testom na grupie użytkowników testowych, wyłonionych spośród kuracjuszy Jednostki uczestniczącej w grancie jako współpracującej z PRZ. Wnioski wyciągnięte podczas trwania testów powinny zostać wdrożone, a znalezione błędy w oprogramowaniu powinny zostać usunięte. Zakończeniem tego etapu będzie przedstawienie Politechniki Rzeszowskiej kompletnego poprawionego oprogramowania, wraz z raportami dotyczącymi znalezionych i poprawionych błędów.
Firma zewnętrzna realizująca zlecenie powinna spełniać następujące wymagania minimalne:
- Funkcjonować w ramach działalności związanej z oprogramowaniem (kod PKD 62.01.Z).
- Funkcjonować na rynku przynajmniej 2 lata (liczone od daty rejestracji w CEiDG).
- Posiadać udział w realizacji przynajmniej 2 projektów informatycznych związanych z gromadzeniem danych - za dokumentację wykonania można uznać fragmenty kodu autorstwa Wykonawcy poddane anonimizacji wrażliwych danych wraz z oświadczeniem o uczestnictwie w realizacji projektów (załącznik 2).
- Posiadać udokumentowane umiejętności (właściciela lub osoby zatrudnionej) w przynajmniej dwóch z następujących dziedzin/technologii: .NET, Microsoft SQL Server, HTML/CSS, JavaScript, jQuery. Za dokumentację umiejętności można uznać również fragmenty kodu autorstwa Wykonawcy poddane anonimizacji wrażliwych danych wraz z oświadczeniem o autorstwie (załącznik 3).
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i warunkowych oraz realizacji zlecenia na zasadach podwykonawstwa.
Rozliczenie wykonania usługi odbędzie się w dwóch etapach na bazie faktur VAT: etap I po odebraniu przez Politechnikę Rzeszowską po zakończeniu części I realizacji platformy, etap II po odebraniu przez Politechnikę wersji oprogramowania po odpowiednich testach wraz z raportami testowymi (część II).
Odpowiedź na zapytanie ofertowe należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 30 października 2021 r., do godz. 12.00 w postaci mailowej na adres korespondencyjny: strzalka@prz.edu.pl w postaci skanu pliku (pdf, doc, png) wypełniając formularze stanowiące załączniki nr 1, nr 2 i nr 3 do zapytania.
Wszelkie pytania dotyczące poniższego zapytania ofertowego należy kierować drogą mailową na adres korespondencyjny:
dr hab. inż. Dominik Strzałka, prof. PRz
strzalka@prz.edu.pl
tel. 601 086661