Laboratorium wirtualnej rzeczywistości

(pod patronatem G2A.com)

Laboratorium dydaktyczne, wykorzystywane przez studentów i pracowników Wydziału do realizacji projektów oraz prac dyplomowych. Studenci do dyspozycji mają dedykowane gogle Virtual Reality oraz odpowiednio przygotowany sprzęt komputerowy.

 

Zagadnienia realizowane w laboratorium obejmują:

  • modelowanie obiektów z wykorzystaniem programów 3D,
  • projektowanie aplikacji/gier z wykorzystaniem techniki wirtualnej rzeczywistości,
  • kursy szkoleniowe z programowania gier prowadzone przez studentów Kół Naukowych.

 

Najważniejsze elementy wyposażenia obejmują:

  • 2 stanowiska komputerowe (Core i7, 512 GB SSD, 32GB RAM, MSI GeForce 1070, Windows 10),
  • Gogle Virtual Reality HTC Vive,
  • 2 dedykowane kontrolery HTC,
  • 2 bazy sygnałowe HTC przeznaczone do identyfikacji położenia okularów w pomieszczeniu,
  • zestaw wymiennych soczewek do identyfikacji położenia siatkówki/oka w nałożonych na głowę okularach HTC Vive,
  • oprogramowanie Unity 3D oraz Unreal Engine 4 na poszczególnych stanowiskach,
  • oprogramowanie Blender na poszczególnych stanowiskach,
  • oprogramowanie Visual Studio Community na poszczególnych stanowiskach.

 

Adres laboratorium:

ul. Wincentego Pola 2,

budynek A, nr pomieszczenia 59

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję