Strona: RaP STEAM – robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego / Zakład Systemów Złożonych

RaP STEAM – robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego

red. Bartosz Kowal

Projekt realizowany w konsorcjum: Województwo Podkarpackie - Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Gmina Grodzisko Dolne oraz Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie.

Celem projektu jest podniesienie jakości i efektywności oferowanych usług edukacyjnych w województwie podkarpackim ukierunkowanych na rozwój u uczniów/uczennic szkół podstawowych ważnych na rynku pracy kompetencji w zakresie robotyki i programowania w okresie od maja 2023 r. do grudnia 2029 r.
W projekcie jeat planowane wprowadzenie do szkół podstawowych innowacji pedagogicznej dotyczącącej nauczania w klasach 4-8 przedmiotu informatyka z wykorzystaniem elementów robotyki edukacyjnej oraz zajęć pozalekcyjnych z robotyki edukacyjnej. Zostaną zakupione do centrów szkoleniowych i pracowni szkolnych niezbędne do realizacji zadań i celów projektu wyposażenie; zapewnione merytoryczne wsparcie dla nauczycieli/nauczycielek i kadry zarządzającej szkół; zorganizowane w szkołach dla uczniów/uczennic zajęcia pozalekcyjne z robotyki edukacyjnej i programowania robotów; przygotowanie uczniów/uczennice i nauczycieli/nauczycielki do konkursów/zawodów robotycznych; zorganizowane dla uczniów/uczennic obozy robotyczne oraz warsztaty promujące robotykę, naukę programowania, nauczanie STEAM.

Z projektu korzystać będą publiczne i niepubliczne szkoły podstawowe z terenu województwa podkarpackiego prowadzące nauczanie w klasach 4-8, które zgłosiły chęć udziału w projekcie oraz ich uczniowie/uczennice, nauczyciele/nauczycielki i kadra zarządzająca.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję