Strona: Szkolenie z technologii wirtualnej rzeczywistości / Zakład Systemów Złożonych

Szkolenie z technologii wirtualnej rzeczywistości

2020-05-12
, red.  Bartosz Kowal

W najnowszy numerze Gazety PRz, znajduje się artykuł pracowników Zakładu Systemów Złożonych, dra inż. Pawła Dymory oraz dra inż. Mirosława Mazurka poświęcony "Szkoleniom z technologii wirtualnej rzeczywistości."

Szkolenie było realizowane z międzynarodowego projektu I-TRACE (Immersive TRAining for aerospaCE) przez Wydział Elektrotechniki i Informatyki oraz Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej w ramach projektu Erasmus+.

Szkolenie zrealizowano w dwóch częściach: pierwszą przeznaczono dla przedstawicieli firm i kadry dydaktycznej, drugą dla studentów. Szkolenie trwało pięć dni roboczych w łącznym wymiarze 40 godzin lekcyjnych, w których uczestniczyło 25 osób. Podczas szkolenia poruszono tematy związane z: koncepcją immersive learning i jej wdrożeniem w proces dydaktyczny i szkoleniowy, przykłady wirtualnych środowisk nauczania 3D i innych innowacyjnych form uczenia się przez doświadczenie. Zaprezentowano wybrane technologie VR/AR/Blender/ Unity 3D, implementacje symulacji komputerowych i analizę procesów z zastosowaniem oprogramowania ANSYS/SYMKOM.

Pracownicy naszego Zakładu zaprezentowali poniższe zagadnienia:

  • Creating 3d models for VR environment in Blender (mgr inż. Michał Wroński,)
  • Creating a VR environment in Unity on the example of an airplane desktop (mgr inż. Bartosz Kowal),
  • Introduction to VR/AR technology (dr inż. Paweł Dymora,),
  • Immersive learning in education process (dr inż. Mirosław Mazurek,).

Szczegóły dotyczące projektu i organizowanych wydarzeń można znaleźć na stronie projektu:
https://itrace.w.prz.edu.pl/.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję