Strona: Badania i działania w obszarze matematyki, fizyki, informatyki i automatyki oraz studiów podyplomowych / Zakład Systemów Złożonych

Badania i działania w obszarze matematyki, fizyki, informatyki i automatyki oraz studiów podyplomowych

2025-07-23
, red.  Dominik Strzałka
dr. hab inż. Dominika Strzałka podczas prezentacji

Na mocy porozumienia podpisanego pomiędzy Samorządem Województwa Podkarpackiego a Politechniką Rzeszowską, z czynnym udziałem i koordynacją Wojewódzkiego Urzędu Pracy (więcej szczegółów tu: Politechnika Rzeszowska w projekcie WUP), pracownicy Zakładu Systemów Złożonych będą brali czynny udział w realizacji zadanie projektowego pt. Analiza procesu kształcenia z zakresu technologii informatycznych w szkolnictwie zawodowym województwa podkarpackiego w aspekcie przygotowania kadr gotowych do aktywnego udziału w cyfryzacji i automatyzacji procesów produkcyjnych. Projekt realizowany jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO). Celem badawczym zadania jest zidentyfikowanie luk kompetencyjnych oraz stopnia dopasowania programów nauczania IT w szkolnictwie zawodowym do aktualnych i prognozowanych potrzeb rynku pracy województwa podkarpackiego związanych z przemysłem 4.0 i transformacją cyfrową.

W związku z powyższym w dn. 22.07.2025 r. odbyła się V posiedzenie Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji dotyczące zaprezentowania badań prowadzonych w ramach całego projektu. W posiedzeniu wzięli udział m.in. dr M. Mazurek i dr hab. inż. D. Strzałka, prof. PRz. W czasie posiedzenia została przedstawiona prezentacja pt. Badania i działania w obszarze matematyki, fizyki, informatyki i automatyki oraz studiów podyplomowych oraz dyskusja na temat zakresu realizowanych przez Politechnikę Rzeszowską badań.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.